Perjuangan Menegakkan Kebenaran Agama Islam

Wahai saudara-saudaraku sekalian,bangunlah kamu daripada lenamu.Bukalah Matamu dan lihatlah Kezaliman2 yang telah berlaku keatas Saudara2 Seislam kita yang dilakukan oleh Golongan yang Mengakui Bahawa Nabi kita Adalah Anak Tuhan Padahal Telah Termaktub Di Dalam Firaman Allah,Surah Al-Ikhlas bahawa Allah tidak Beranak Dan Tidak Diperanakkan.Akan tetapi mereka tidak tahu dan sesat.Maka,menjadi Tanggungjawab kita terhadap saudara Seketurunan Kita untuk menyedarkan mereka.Akan tetapi,jikalau mereka berkeras dan Zalim,maka perangilah mereka berdasarkan Firman Allah sendiri.Bangkitlah,janganlah menjadi umat yang mementingkan kemelut dalaman sendiri.Kuatkan pegangan Akidahmu seteguh yang mungkin dalam mengharungi dunia yang penuh onar ini.Percayalah,kecelakaan adalah di pihak kita sekarang kerana tidak memperjuangkan Kebenaran Islam di muka bumi ini setelah sistem khilafah telah lama pupus di mata Umat Islam sekarang.Maka,menjadi tanggungjawab golongan zaman ini untuk memperjuangkan semula Sistem Khilafah yang telah disabdakan sendiri oleh Rasulullah sebagai pengganti kepada pimpinannya semasa beliau masih hidup di dunia ini dahulu.Adakah sistem kuffar sedia ada ini adalah yang terbaik bagi kamu daripada sistem yang diperjuangkan oleh sahabat2 nabi pada masa dahulu yang berasal daripada Islam sendiri???Tidak,ianya jauh berlainan dengan konsep kita sebagai khalifah di muka bumi yang tidak dapat lari daripada godaan nafsu dan Syaitan yang celaka.Maka,percayalah bahawa sistem sedia ada ini adalah salah satu propaganda Barat untuk menghancurkan Umat Islam sendiri!!Percayalah saudara2ku,mungkin bukan sekarang ianya akan berlaku.Akan tetapi hanya Allah yang sahaja yang tahu dan apa yang pasti hendaklah kita berusaha untuk memastikan ianya tidak berlaku semula.BANGKITLAH!!!

Hikmah Dibalik Serangan Zionis di Gaza..

Pedih sekali hati ini melihat gempuran demi gempuran dari Israel ke Gaza, pesawat-pesawat F16, Helicopter Apache, Tank, Bom-bom dari Kapal Perang mereka ke jalur Gaza. Ribuan orang syahid anak-anak, perempuan, orang tua bercucuran darah akibat senjata-senjata pemusnah massal mereka. Berbagai jenis senjata yang dilarang dunia internasional Israel ujicobakan ke makhluk Allah di jalur Gaza. Subhanallah…mereka kuat sekali, saudara-saudara kita di Gaza, kehilangan anak, istri, orang tua dan saudara mereka. Dari berbagai stasiun televisi, tidak pernah melihat mereka meratapi kematian, mereka mengangkut yang terluka dengan wajah penuh kekuatan, demikian juga yang terluka parah dengan TELUNJUK TANGAN KANAN TERANGKAT KE ATAS mereka mengucapkan “ASSHADU’ALLAILAHAILALLAH WA’ASSHADUANNAH’ MUHAMMADDARRASULLAH“, berkali-kali melupakan rasa sakit yang mereka derita sambil menunggu Malaikat penjemput kekasih Allah.
Ya Allah berikan saudara kami di Gaza dengan kekuatan-Mu, yang telah Kau perlihatkan di ummat-ummat terdahulu…
Ya Allah bukakan hati nurani para pemerintah/parlemen di negeri-negeri sekitar Gaza, Arab Saudi, Mesir, Yordania untuk mau membantu saudara-saudara kami di Gaza.
Konspirasi Israel yang didukung Amerika membukakan hati kami untuk teguh dijalanmu, kisah serangan ini makin memantapkan hati untuk berada di jalanmu. Kisah-kisah heroik dan tawadhunya ummat di Gaza, makin meningkatkan gairah untuk berjihad di jalanmu. Serangan Israel dan kekejamannya makin menambah keimanan kami.
Hidup hanya sekali, ada kehidupan yang lebih kekal yang menanti. Jadi jangan takut mati, tapi persiapkanlah kematian itu dengan bekal terbaik yang kita miliki, dengan peran kita masing-masing kita tingkatkan ukhuwah dan saling berbagi.

Category:
Reactions: 

No comments: